HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2010.01.19. 08:54 Dorcsi77

ez meg az (ömlesztett előadás tőmondatokban)

-szeretem ha zajlik körülöttem az élet

- de azt nem ha ennyire:)

- január közepére olyan fáradt vagyok mintha nem is pihentem volna ünnepek között

-január 4-én kiderül,hogy anyut S.O.S.-be műteni kell

-január 7-én megoperálják a kezét

-9-én kirakják a kórházból,onnantól 2 helyen lakom,otthon anyut,itthon a családot látom el

-közben dolgoznom is kell,estére hulla vagyok

-a kocsimat elviszem műszaki vizsgára ahol közlik,hogy az új szabály szerint,az én kis piros-omnak még nem volt eredet vizsgája fizessék még pluszz 17.000 FT-ot

-kezdek kimerülni

-anyu jobban van,kiszedték a varratokat,de a kezét még nem használhatja rendesen,pihentetni kell

-Mircilány félévi felmérői tökéletesen sikerültek,bizonyítvány a héten

- éjjel arra ébredek,hogy ráz a hideg

-napközben semmi bajom

-este mikor hulla fáradtam hazaérek,az uram közli hogy te nagyon forró vagy

-lázmérés: 38,7 -mi van??

-reggel orvos-tüszösmandulla gyulladás,fekvés Augmentin

-szarul vagyok-nem bírom a fekvést,a láztól csak még jobban pörgök

-2 nap fekvés után eltünik a láz(még jó ,hogy hétvégére esett) , hétfőtől rohanás 

tovább és akkor csak a lényeges momentumokat ragadtam ki.

ha ilyen lesz az egész év ,akkor elmegyek mondjuk Kenyába kekszet kapálni és aki jön aki nem én megyek:):)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr611683963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása