HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.26. 11:09 Dorcsi77

hosszú hétvége

 

Pénteken elmentünk Velembe gesztenyét szedni. Gyönyörű idő volt ,igazi őszi kiránduló idő. A forrás mellet találtunk egy almafát amin még volt pár szem ,muszáj volt a Zuramnak felmászni érte:) Felmásztunk a kilátóba, felsétáltunk a kápolnához, szedtünk makkot és majdnem megtanultam makk kupakkal fütyülni:)
Hazafelé valahogy furcsán fáztam, én, aki a hidegbe sokkal jobban érzem magam, mint nyáron. Fürdés után se lett jobb, akkor már kezdtem magam sz*rul érezni. Soha nem szoktam lázas lenni, de most olyan voltam, mint a kályha. 38-al indítottam. Alig bírtam az ágyig eltámolyogni. Aztán megjött a nátha kedvenc része ,az orrdugulás, köhögés és egyéb nyalánkságok. Szombaton a Zuram nem engedett felkelni, ágyba voltam egész nap. 20 éve nem feküdtem végig egy napot, csináltak nekem gyümölcs salit, teát.
Néha ha kimásztam az ágyból olyan voltam, mint a részegek, csak kóvályogtam, alig vártam, hogy visszafeküdhessek. Délutánra lement a lázam és jobb lett.
Vasárnapra össze kellett magam szedni, a Mirci lánynak a névnapi meglepetése miatt. Kitaláltuk neki, hogy névnapjára elmegyünk vele cirkuszba. Kiskora óta imádja a Richter –féle Nemzeti Cirkuszt, és ezt még én is élvezem.
Ebéd után mondtuk neki, hogy öltözzön, mert el kell mennünk a Mamához. Persze nem a Mamához mentünk:)
 Mikor meglátta a cirkuszi sátrat, már tudtam, hogy beletaláltunk. Még a kocsiból kiszúrta, és nagy sóhajok között elrebegte, hogy milyen jó lenne cirkuszba menni. Mikor megálltunk és mondtuk neki, hogy most ide jöttünk, ez lesz a névnapi ajándéka, hát azt az arcot nem lehet leírni. Csak a gyerekek tudnak így örülni! Megnéztük az állatokat, vettünk neki  vattacukrot, jaj de boldog volt! Bár én boldogabb voltam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr271475706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása