HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.15. 15:09 Dorcsi77

Szerelmünkről

 

Csak azért mert, tegnap olyat tett, amire még én se számítottam.
 
Akkor jött az életembe mikor nem is számítottam rá.
Egyedül neveltem a Mirci lányt, és már egy éve nem volt komoly kapcsolatom.
Postán voltam és mire kimentem meghúzták a kocsimat. Se a másik autó ,se telefonszám semmi. Angolosan távozott aki tette. Nincs elég bajom még ez is.
Boldog Névnapot Magamnak és elsírtam magam.
Hazamentem. Meg kell csináltatnom a kiskocsimat ,nincs mese. Szakszervizbe horror összegért akarták megcsinálni, erre nekem nincs pénzem.Új koncepcióm autófényezőt keresni. aki olcsóbb mint a szakszerviz, és gyors is, kocsival járok, dolgozni, a gyerekért .Nem tudom hetekre letenni. Telefonok minden felé, kellemes férfihang, ok vihetem csütörtökön, és hétfőre kész is. Csak az a bibi ,hogy tőlünk 25km-re, nem bánom az ár korrekt, és fontos az idő is. Mindegy a Mirci lány se lesz itthon apás hétvégéje lesz. Megleszek kocsi nélkül. Elvittem a kispirosat, a kellemes hangú pasi átveszi a kocsimat, megnézni, bár mintha engem többet figyelne, mint a kocsit.
 Végeztem, várom Anyuékat, akik a megbeszélés szerint jönnek értem, hogy ne kelljen buszozni. Már fogy a türelmem. Egyszer csak megjelenik a kellemeshangú, hogy ne itt várakozzak, hanem menjek be és ott leülhetek az irodába. Megkínál ásványvízzel. Észreveszem, hogy nem csak kellemes hangú hanem jóképű is:)
Ki jön érted, kérdezi? Mondom a szüleim. Már nem lenne olyan sürgős anyuéknak megérkezni, de persze mire pár szót beszélnénk, megjönnek. Elköszönök, felhív ha kész a kocsi. Hazafelé rá gondolok. Másnap telefonál, valami átlátszó ürüggyel ,zavarban van, hallom remeg a hangja. Tudom, hogy kérdezni akar valamit. Aztán nagy nehezen kinyögi, hogy szeretne meghívni egy kávéra és hogy van-e valaki akit ez zavarna.
 Nem , nincs senki, mondom elváltam és van egy kislányom.
 És neked nem szól valaki, ha más lányokkal kávézol?
Én is elváltam és nekem is van egy lányom!
Akkor ihatunk kávét?
Persze.Jeeeee.
Csak a kocsim nálad van és nem vagyok egy buszos típus, úgyhogy majd ha kész a kocsim és megyek érte akkor megbeszéljük.
Hát Ő nagyon szívesen eljön értem ,meg haza is hoz ,ne várjuk meg elkészül a kocsim.
Na ,mondom magamban, hogy ebből mi lesz?
Legyen. Jön értem este, egész más, mint a műhelybe.
Az idő gyorsan telik, jó vele beszélgetni. Egyre jobban tetszik. Mire észbe kapok már éjjel van, induljunk. Hazafelét úton lopva figyelem, szívesen megsimogatnám az arcát. Még vagy ½ órát ülünk a kocsiba a ház előtt, nem akaródzik bemenni. Abban maradunk, hogy másnap keres. Szép este volt, megérintette a lelkemet.
Még az éjjel kapok sms-t ,hogy hazaért és nagyon szépen köszöni ezt a találkozást, nagyon jól érezte magát velem ,szeretné ha lehetne folytatása. Mosolyogva alszom el.
Másnap reggel, én küldök neki sms-t, hogyha tegnap véletlenül későn került ágyba, akkor ha 1 nappal később készül el a kocsim se történik semmi baj.
 Nevetve hív, hogy gondolat olvasó vagyok –e mert tegnap tényleg csak késő éjjel ért haza, és most ábrándozik valakiről, és csak simogatja a kocsiját, nincs kedve dolgozni, de mivel szeretne jóban lenni a kocsi tulajdonosával, igyekszik ma estéig befejezni .Este hívlak, addig meg ha eszedbe jutok gondolj rám-és letette a telefont.
Nagyon lassan telt el a nap! Kezdtem, hálás lenni az ismeretlennek, aki meghúzta a kocsimat!
Délután kész a kocsim! Mit szeretnék, hogy elhozza nekem, vagy eljöjjön értem, és én hozom el tőle a kocsit. Ha lehet, gyere értem. Mit bánom én a kocsit, rád vagyok kíváncsi, de ezt mégse mondhattam.:):)
Alig vártam, hogy ideérjen. Amíg hozzáértünk, dumáltunk végig, mindenről, gyerekekről,
rosszabbnál rosszabb tapasztalatokról, de végig az járt a fejemben ,hogy mi lehet az Ő fejében, velem kapcsolatban Kíváncsi voltam és akartam a folytatást kettőnk között… 
 Odaadta a kocsi kulcsomat, megmutatta az autómat, aztán csak néztük egymást, nem tudom meddig. Valahogy csókolózni kezdtünk.
És most? Lányos zavaromban, megkérdeztem tőle, hogy itt mindenki ilyen bánásmódban részesül-e. Csak nevetett. Szerinted? Tudom, hogy nem ismersz, de én nem vagyok egy csapodár típus. Elváltam 3 éve ,aztán volt egy hosszabb kapcsolatom utána, de fél éve egyedül vagyok, és nem szoktam a munkát keverni a magánélettel, magam se értem ,hogy mertelek téged felhívni. Szeretnélek megismerni.
Örülök, hogy felhívtál és nagyon jó volt a tegnap este, mosolyogva aludtam el és ezt neked köszönhetem. Én is szeretnélek megismerni….
 
 
 
Ennek már közel 3 éve.
Boldog vagyok mellette.
És a válaszom a tegnapi kérdésre: IGEENNNNNNNNNN!!!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr701452015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása