HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.12.02. 09:57 Dorcsi77

hiánypótlás

Először is elromlott a gépem,nem vagyok egy műszaki zseni típus de azt tudom,hogy a Mircilány keze azért benne ven:) a cd tartó beszorult és az én okos lánykám megpróbálta kinyitni aminek következtében beragadt a mágnes zár,ami leoldott valami ledet ami blokkolta az izét.....szóval valami ilyesmi a gépszerelő szerint.Másfél hét volt mire kész lett.

aztán kitört az iskolában a járvány voltak vagy 5-en az osztályból 1 hete nem megy suliba a Mircilány,nem H1N1 az biztos mert alig volt láza de taknyolt ezerrel meg köhögött is.Addig nem engedem vissza míg teljesen meg nem gyógyul.Sokan visszaengedik úgy a gyereket,hogy már láza nincs ,köhögni meg a suliba is tud.Na ezzel meg nem tudok mit kezdeni,mert szerintem ha köhög akkor még nem ok az immunrendszere,sokkal könnyebben fertőződnek meg újra.hát ezt ha lehet inkább kihagynánk.

a gazdasági válság most már teljesen elért bennünket is.Feszültség van a tetőfokon,várom a robbanást:):)

A boltocskám halni készül,a faluban ahol lakunk a munkanélküliség már lassana plafont veri ,az embereknek a napi betevő és a csekkek feladása is gondot okoz.Ajándéktárgyak,piperék,zokni,bugyi,mindenkinél csak akkor ha nagyon kell.Karácsony elött még ok ,de januártól biztos,hogy semmi nem lesz húsvétig,az pedig baromi hosszú idő.Én meg ebből nem tudok megélni.A természetgyógyászat ma még nem olyan iparág amiből meg lehet élni,főleg ha valaki olyan mint én.másodállásba tökéletes,de valamiből az államot is el kell tartani egy vállakozónak ami nem egyszerű feledat.

Elkezdtem munkát kereseni!Aztán majd meglátjuk.

Karácsonyi hangulatom abszolut nincs,talán majd lassan kialakul.

Ajándékok nagyrészét saját kezüleg elkészítettem,egy két apróságot persze veszünk de csak nagyon okosan átgondolva.Mircilány nagy kérdőjel egyenlőre,annyi mindent szeretne,de azok nagy része kb 2 óránál tovább nem kötnék le a figyelmét,valami értelmes okos kéne neki aminek még örül is! a Zuramat szeretném meglepni valamivel,de az titok.

és most megyek megtanuljuk az Ü betüt,mert tegnap azt vették és ma én tanítom meg neki.Na kíváncsi leszek magamra:):)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr371568252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása