HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.09. 09:06 Dorcsi77

Mirci lány és a mobiltelefon

 

Baba korától kezdve vonzódik a mobilokhoz. Bármilyen tevékenységet, játékot, hisztit, kéoes volt abbahagyni amint elérhető távolságba került a zenélő ,villogó csodaizé. Aztán mikor már tudott beszélni bármivel képes volt a telefonálásomat, utánozni és a telefon nemes egyszerűséggel a SZIA nevet kapta. Játéktelefon kb 3 éves koráig volt jó neki aztán rájött, hogy az tán mégse az igazi:).
Onnantól csak az igazi telefonok voltak elfogadhatóak számára, kivételes esetekben játszhatott vele, mamákkal-papákkal csicsergett benne, ha beszéltünk velük, úgyhogy tudtam, előbb-utóbb elkezdődik a harc a saját mobiltelefonért
 Nyáron elment nyaralni a mamáékhoz és egyszer csak hív valaki ismeretlen számról, felveszem és erre az  én Micikém közli velem, hogy Szia Anya a Mama odaadta a régi telefonját, meg a Papa szerzett neki valami kiszuperált Dominós kártyát, a Keri rátöltötte csengőhangnak a Hupikék Törpikéket úgyhogy van telefonja és legyek szíves azon visszahívni! KIRÁLYSÁG:):)
 Hát nem voltam túl boldog, mondtam is Anyunak, hogy szerintem hülyeség egy mobilfétises 7 éves gyereknek mobilt adni, de hát nehéz az unokaimádó nagyszülőkkel vitatkozni.
Na mindegy nyaralás után szépen elraktam a mobilt a jövő nyárig, egészen tegnap estig nem is volt gond belőle.
Kérte este, hogy vegyem elő neki, kérdeztem miért, hát, mert el szeretné vinni ma az iskolába!!!!!!!!!!!!!!!!
Mit mondtál Mircikém?
Anya holnap el kell vinnem a mobilt a suliba! Mondom neki mi az hogy kell? Hát mert 2 osztálytársa is elvitte és Ő is vinni akarja!
Én meg nem adom oda, nincs rá szükséged az iskolába, reggel viszlek, délután megyek érted, tudjuk, hogy iskolába vagy és tanulsz ,akkor minek???
 Mert nem hiszik el ,hogy nekem van!
 Aha szóval a Kisasszony önérzetéről van szó:)
Mit is képzelek, hogy Ő majd nem fog a menők táborába tartozni:)
Próbálta meggyőzni de nem volt túl nagy sikerem!
Még a gonosz ostoba * is kedvesebb, mint én!
Aztán mondtam neki, hogyha nagylány lesz és lesz szerelme akkor majd elviheti a suliba.
Ma reggel még alkudoztunk egy kicsit, hogy majd az Őszi szünetbe lehet nála egy napot, azt hiszem ennyit kell engednem neki, mégha tudom is ,hogy nincs szüksége egy ekkora gyereknek a mobilra.
 
 
* gonosz mostoha a Hófehérkéből, de mivel 4 évesen nem volt tisztába a mostoha szó jelentésével, konzekvensen csak ostobának titulálta a mostohát és megmaradt szállóigének.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr161438147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása