HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.19. 14:54 Dorcsi77

panasznap (második rész)

Jó napot asszonyom ,közúti ellenőrzés!

Okmányok rendben,biztonságiőv nincs bekötve...

Szabálysértési eljárás 20.000 !!!!!!!!!!!!!

Hogy csesszétek meg!!!!

Mindig bekötöm magam,még ha csak 2 sarokra megyek a suliba  a Mircilányért akkor is!

És ma is bekötöttem magam ,de tankolnom kellett,a benzinkútról kifordulva még nem voltam bekötve,mindig menet közbe szoktam!

Ezek meg pont ott voltak!

Soha nagyobb örömük ne legyen!

és most ezért nem vehetem meg a télikabátot amit kinéztem magamnak!Királyság!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr471460541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása