HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.13. 08:54 Dorcsi77

Vihar tombol

 

Odakinn és a lelkemben.
 
Hajnalban ébredtem fel rá, és csak hallgattam.
 Mellettem a Zuram szuszogott a szomszéd szobából hallottam a Mirci lányt forgolódni.
Jó volt hallgatni az alvásukat.
 Belül csend, kívül vihar.
 Úgy éreztem, most jött el az ideje, hogy a szél kisöpörjön minden rosszat belőlem. Összeszedtem a gondolataimat és eleresztettem őket a széllel.
Eleresztettem minden rosszat, ami történt mostanában és bántott.
Sokáig tartott de jó volt. Belső nagytakarítást csináltam.
Szeretem a szelet.
Változást hozz, jót, bőségeset, szeretet teljeset.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr501446819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása