HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.11.06. 10:25 Dorcsi77

válságosdi

1,anyagi válság:

olyan drága lett minden,hogy azt nehéz kifizetni,csekkek gyűlnek,gyerek kinőtte a tavalyi télikabátot,bakancsot,megbüntetett a rendőr,villanydíj éves elszámolás,apeh,gázzal fűtünk....

2,erkölcsi válság:

a klienseimnek akkor se maradhat ki a kezelés ha nem tudnak fizetni,persze majd fizetéskor meghozza,de addig én miből tartsam el magam?ha nem kezelem őket mert éppen nincs pénzük akkor én milyen segítő vagyok?

3,magánéleti válság:

a Zuram nehezen érti meg az én mentalitásomat a fentiek miatt....

 

na most akkor mit csináljak???????????????

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr331504340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása