HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.10.06. 21:38 Dorcsi77

Győr én így szeretlek

"Nincs turulmadarunk, se Lánc hídunk!

A világ leges-legfaszább helyén élünk és rajtam kívűl több ezren tudják mire gondolok, amikor azt mondom "paraszt elosztó"!

A hírnevünk megelőzi a köcsög fehérváriakét és nem örülök, ha a turisták összekeverik a Baross-hidat a hortobágyi kilenclyukúval!

Büszkén gondolok Bolond Tiszára, Csintóra, a TNT-re !

Szeretem a győri szeszt, a csillogó péniszű csónakos szobrot, az ETO parkot és a fertőző Aranypartot!

Itt élek Magyarország legkomolyabb városában.

Igaz, hogy fociban nem mi vagyunk a császárok, de akkor is nálunk volt az országban először jelzőlámpás körforgalom!


GYŐR ÉN ÍGY SZERETLEK!"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr951432780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása