HTML

Dorcsi77

Midenkinek

Friss topikok

  • misspony: Ez de szép volt........... (2010.01.18. 08:57) Szerelmünkről
  • hawah: Meghitt, békés karácsonyt, nagyon boldog új esztendőt kívánok! :) (2009.12.22. 11:20) Mikulásról-szolgálati közlemény
  • hawah: Hehe! Ez tetszett, valahogy én is így éltem meg. A 4. pont különösen sokszor eszembejutott és vala... (2009.10.27. 13:49) 10+1 az Anyaságról

Linkblog

2009.09.16. 11:49 Dorcsi77

pánikbetegség azaz a gyógyszeripar kiváló üzleti lehetősége

 

 Bejelentkezett hozzám egy anyuka ,hogy a lányát szeretné elhozni, kineziológia oldásra, mert 15 éves és pánik beteg és voltak orvosnál kapott gyógyszert de azok nem mindig hatnak és már iskolába se megy el egyedül. Ez idáig teljesen tipikus, de az ,hogy a lánynál 2 fajta nyugtató volt, meg béta blokkoló ami a szapora szívverésre jó és a Xa… nevű-ből 100db-os amit azért hord magánál mert a pszichiáter azt mondta neki mindig legyen nála mert az BIZTONSÁGOT AD!!
 Na itt kezdtem erőteljesen ráncolni a szemöldökömet! Főleg annak tudatában, hogy
tudom milyen, nekem is volt pánikos időszakom, még anno ,mikor a 1,5 éves gyerekemmel egyedül maradtam, tudom milyen félelmetes, gyomorszorító érzés azzal élni, hogy bárhol, bármikor rámtörhet. De amint rájöttem arra, hogy a pánikot én generálom magamnak, és igenis tudom kontrolálni, mert az én testem fölött az én lelkemnek van csak hatalma, és nem ijedek, meg mert le tudom állítani abban a pillanatban, ahogy elkezdődne, onnantól már nincs pánik, mert legyőztem.
 A nyugtatók nem jelentenek igazi megoldást, csak kurva jól jár a gyógyszeripar, hogy 15 éves gyerekeket tesznek függővé, mert igenis kialakul a gyógyszerfüggőség, amit aztán hosszú-hosszú hónapok kitartó küzdelmével lehet csak elhagyni. Aztán a leszokás időszakában, előtörő rohamoknál jön rá az ember, hogy a betegség még mindig megvan, nem gyógyultam meg, csak elnyomtam magamban a tüneteket, meg a gondokat, ami kiváltotta, mert elhitették velem, hogy ez segít!
 Kérdeztem, hogy mit javasolt a doki a gyógyszerek mellé, hát semmit, mert már jött a következő beteg ,20 perc 7.000 FT-ért ,szedje a gyógyszereket azt, szép napot!
Azt ,hogy mi váltotta ki, hol van az életünkbe az pont ahol elveszettük a kontrollt, meg kell keresni, fel kell dolgozni, akkor elindulunk a gyógyulás útján…..
 
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dorcsi77.blog.hu/api/trackback/id/tr611385966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása